miércoles, 2 de abril de 2014

[MUST HAVE] MAC "A Fantasy of Flowers" Favorites



I love M.A.C! who doesn't? but the collections are what i'm waiting all the time. Finally comes to El Salvador the collection "A Fantasy of Flowers" and a have to say that i love it! The collection it's inspired in the colors of the flowers like purple, green, coral, perfect for spring season even for summer, but today i wanna show you my favorites of this collection, hope you guys like it as much as i do.

¡Yo amo M.A.C! ¿quien no? pero las colecciones son las que espero todo el tiempo. Finalmente llego al El Salvador la coleccion "A Fantasy of Flowers" y tengo que decir que ¡me encanta! La colección esta inspirada en colores de las flores como el morado, verde, coral los cuales son perfectos para la primavera o incluso para verano, pero hoy quiero mostrarles mis favoritos de esta colección, espero chicas que les gusten tanto como a mi.



Mineralize Eye shadow - Great Beyond




Fluidliner - Sassy Moss


Fluidliner - Pink Pearl



Pigments - Lily White




Mineralize Skinfinish - Stereo Rose





Lipstick - Dreaming Dahlia (lustre)




Lipstick - Fleur D'coral (lustre)








Hugs ♥ Erika


0 comentarios:

Publicar un comentario